Naga Markets



Allegro osiągnęło tegoroczny cel 200 mln ofert na platformieAllegro osiągnęło swój tegoroczny cel liczby ofert na platformie, która przekroczyła właśnie 200 mln, wobec 164 mln na koniec czerwca br., poinformował ISBtech członek zarządu Allegro Damian Zapłata.

Allegro czeka na okres świąteczny

“Okres świąteczny jest kluczowy dla Allegro oraz dla naszych sprzedawców – szczególnie w tym roku, kiedy tak wielu klientów zdecydowało się większość zakupów zrobić online. Listopad był zdecydowanie rekordowy i liczymy, że końcówka roku będzie równie udana. Okres świąteczny na Allegro tradycyjnie otwiera Black Week – tydzień promocji i specjalnych ofert, organizowany w ostatnim tygodniu listopada. Przez cały ten okres każdego dnia klienci kupowali na Allegro prawie 3,5 mln produktów – to 1,5 razy więcej niż rok wcześniej. Sprzedający w ramach Black Week notowali sprzedaż wyższą o 250-300% niż podczas przeciętnego dnia. Kupujący dzięki abonentom Smart! na darmowe dostawy zaoszczędzili łącznie 45 mln zł” – powiedział ISBtech Zapłata.

Te artykuły również Cię zainteresują




“14 grudnia osiągnęliśmy najlepszy wynik w tym roku na platformie. 4,6 mln sprzedanych produktów i olbrzymi ruch: 117 kupujących na sekundę. Co bardzo istotne, pomimo tak silnego natężenia udaje nam się dostarczać zdecydowaną większość przesyłek do dwóch dni. Klienci bardzo doceniają ten komfort. Z roku na rok obserwujemy również przesuwanie się tego ‘szczytu zakupowego’ – klienci wiedzą, że dzięki szybkim dostawom mogą dokupić brakujące prezenty nawet na kilka dni przed wigilią i otrzymać je na czas. Duża liczba klientów przyciąga też kolejnych sprzedawców. Obecnie swoje produkty na Allegro sprzedaje już 125 tys. firm, czyli o 8 tys. więcej niż w połowie 2020 r., a liczba ofert przekroczyła właśnie 200 mln, wobec 164 mln na koniec czerwca br.” – dodał członek zarządu.

W lutym tego roku Allegro zapowiadało, że celuje we wzrost łącznej liczby ofert do 200 mln (wobec 130 mln na koniec ub.r.).

Allegro jest platformą handlową numer 1 w Polsce. Sprzedaż realizowana jest głównie przez firmy za pośrednictwem platformy e-commerce typu marketplace Allegro.pl. Wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie grupy stanowiła ok. 3% rynku handlu detalicznego w Polsce w 2019 r. Od października 2016 r. Allegro należy do funduszy Cinven, Permira i Mid Europa. Spółka zadebiutowała na GPW w październiku 2020 r.

Autor: Sebastian Gawłowski



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here