Naga Markets



All in! Games świętuje 3 rocznicę powstania! Oto co udało się osiągnąć przez ten czas
Piotr Żygadło, prezes All in games!

Zaledwie trzy lata zajęło spółce All in! Games osiągniecie miliona sprzedanych kopii w jednym roku i przekroczenie bariery dwóch milionów sprzedanych gier łącznie od momentu powstania. W ten efektowny sposób krakowski wydawca obchodzi swoje trzecie urodziny.

All in! Games podsumowuje 3 lata działalności

– Gdy pod koniec listopada 2018 roku, podczas gali Allintroduction świętowaliśmy oficjalne rozpoczęcie działalności jako wydawca gier komputerowych, liczyliśmy na to, że szybko uda nam się przebić w branży, ale nie spodziewaliśmy się, że tempo rozwoju będzie aż tak dynamiczne – mówi prezes zarządu All in! Games, Piotr Żygadło.



– W trzy lata udało się osiągnąć bardzo wiele – weszliśmy na Główny Rynek GPW, wydaliśmy trzy duże tytuły, które sprzedały się w setkach tysięcy egzemplarzy każdy, nasze przychody przewyższają przychody dużo starszych spółek z branży i zbudowaliśmy zespół, który pracuje aktualnie nad kilkudziesięcioma projektami. Mało która spółka w naszej branży może się pochwalić takimi wynikami na początku działalności, uzyskanymi w tak krótkim czasie. Rośniemy szybko i zmierzamy do miejsca, w którym chcielibyśmy być, czyli wydawać kilka kilkudziesięciomilionowych produkcji każdego roku. Wszystko wskazuje na to, że jesteśmy na właściwej drodze, by to osiągnąć i że wejście do grona największych wydawców na świecie jest jak najbardziej w naszym zasięgu. Już teraz jesteśmy drugim wydawcą w Polsce i 39. na świecie według rankingu Metacritic i mamy ambicje na znacznie więcej– dodaje.

Krakowska spółka w pierwszym roku funkcjonowania wydała 4 tytuły, a wśród nich m.in. Tools Up!, który sprzedał się w liczbie ponad 250 tys. egzemplarzy. Dziś na koncie ma tych tytułów już 17, a do tego dochodzi również 17 dodatków DLC. Mocny wzrost dotyczy również tzw. Wishlist na Steam dla wszystkich tytułów z portfela, gdyż wzrosła ona aż do 3,6mln. Najważniejszy wskaźnik to jednak całkowita sprzedaż, która w zaledwie trzy lata od powstania, przekroczyła 2 miliony kopii łącznie, a w samym nieskończonym jeszcze 2021 roku, wyniosła ponad milion.

W ciągu trzech lat udało nam się zbudować portfolio generujące ponad milion kopii sprzedanych w ciągu roku. To wyraźnie pokazuje różnice pomiędzy developerem a wydawcą, bo większość liczących się developerów musiało na taką sprzedaż pracować dużo, dużo dłużej. Pierwsza część największej polskiej gry w historii zanotowała milion sprzedanych kopii w 12 miesięcy, ale dojście do tego poziomu zajęło jej twórcom ponad dwa razy więcej – tłumaczy Piotr Żygadło.

Wraz z rozwojem portfolio, rośnie również zespół All in! Games. Dziś liczy on ok. 100 osób i w jego skład wchodzą nie tylko eksperci z Polski, ale też Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, USA, Litwy, czy też Włoch. Specjalizują się oni w wydawaniu gier w 9 kanałach dystrybucji digitalowej i 2 fizycznej, a prowadzone przez nich tytuły zdobyły już kilkanaście nagród. Wśród nich jest m.in. Najlepsza Polska Gra 2020 dla Ghostrunnera.

To, co cieszy nas najbardziej to fakt, że nasza pozycja w branży zdecydowanie wzrosła po naszych wydawniczych sukcesach. Tytuły takie jak Ghostrunner, czy też Chernobylite pomogły nam zwiększyć rozpoznawalność i świadomość marki. Dzięki temu, teraz pozyskiwanie kolejnych partnerów oraz rozmowy z nimi są znacznie łatwiejsze. Dziś współpracujemy już z ponad 20 firmami i liczba ta cały czas rośnie. Zgodnie z naszą najnowszą strategią, powiększamy też grupę kapitałową, która liczy już 3 spółki i na tym na pewno nie poprzestaniemy. Wszystko co najlepsze cały czas przed nami – podsumowuje.

Strategia zaprezentowana w październiku 2021 zakłada m.in. że spółka do końca 2022 otworzy trzy projekty o budżecie 20 mln zł każdy, a do końca 2023 r. zamierza rozwinąć grupę kapitałową tak, by funkcjonowało w niej 10 spółek zależnych, w tym spółek celowych, serwisowych oraz developerskich.

All in! Games chce również rozwijać kompetencje, poprzez zabezpieczenie krytycznych zasobów co ma poprawić kontrolę jakości, czy też optymalizację kosztów i czasu. Kolejnym punktem strategii jest stworzenie one stop shopu dla developerów, czyli wprowadzenie rozwiązania, w którym Spółka przejmie wszystkie procesy wydawnicze i promocyjne, dzięki czemu twórcy gier będą mogli skupić się stricte na tworzeniu tytułów.

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: kurs lewa nbp | cyfrowy polsat akcje wykres | lotos notowania | broker stp | akcje alior | orange akcje prognozy | kurs pekao |



Chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij >>


Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>


Conotoxia



Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here