Naga Markets

Fundacja Algorand jest to organizacja skupiająca się na rozwijaniu ekosystemu dla jednego z najbezpieczniejszych i niezawodniejszych blockchainów na świecie. Fundacja ogłosiła że 17 stycznia powołała Jessicę Tsai Chin na stanowisko dyrektora ds. marketingu, aby pomóc m.in. w globalnej adopcji sieci.

„Dołączenie do Algorand było dla mnie oczywiste. To właśnie połączenie najlepszej w swojej klasie technologii, profesjonalizmu zespołu i ogólnej wizji Web3, przyciągnęło mnie do tej roli. Podczas gdy ostatnie dwa cykle dotyczyły łańcuchów bloków pierwszej generacji, następny cykl będzie dotyczył Algorand. Nie mogę się doczekać, aby zwiększyć globalne uznanie ekosystemu Algorand, aby przynieść korzyści milionom, jeśli nie miliardom ludzi”.





Chin posiada 15-letnie doświadczenie w marketingu dla najbardziej znanych firm na świecie. Ostatnio była szefem marki ds. globalnej prywatności w WhatsApp, gdzie rozwijała pozycję firmy jako najlepszej platformy komunikacyjnej na świecie. Kierowała również wysiłkami zespołu marketingowego dotyczącego Metaverse.

Zanim dołączyła do WhatsApp, pracowała w globalnym marketingu marki Nike, gdzie opracowała inicjatywy rozwoju członkostwa przede wszystkim na urządzeniach mobilnych, które napędzały masowe globalne zaangażowanie społeczności na platformach takich jak SNKRS i aplikacji Nike Run. Wcześniej spędziła ponad cztery lata w Apple, kierując globalnymi projektami dotyczącymi produktów technologicznych dla przedsiębiorstw.

Te doświadczenia dostarczyły jej cennych spostrzeżeń z Doliny Krzemowej, które będzie chciała wykorzystać w Algorandzie, ponieważ Fundacja za cel postawiła sobie wprowadzić kolejny miliard użytkowników do łańcucha bloków. Chin będzie raportować swoje obserwacje bezpośrednio do CEO Algorand Foundation, Staci Warden.

„Po długich poszukiwaniach jestem zachwycona, że ​​Jessica zgodziła się dołączyć do Algorand Foundation, aby kierować naszymi globalnymi działaniami marketingowymi. Ma genialną wrażliwość na prowadzenie narracji marki, rozumie najnowocześniejszą technologię i ma głęboko inkluzywny sposób myślenia. Nie mogę się doczekać bliskiej współpracy z nią w celu opracowania długoterminowej strategii pozycjonowania Algorandu jako najlepszej platformy dla innowacji Web3 i przyszłości finansów sprzyjających włączeniu społecznemu”.

— powiedziała Staci Warden.

Wiele firm web2 ma trudności z przyjęciem koncepcji decentralizacji i własności danych, ale Chin podkreśla że istnieje ogromna szansa, aby pójść w tym kierunku i że postrzega ten czas kryzysu jako okazję do zmiany sposobu, w jaki firmy web3 sprzedają się nawet w czasach, gdy szersza opinia publiczna, która nie jest krypto-natywna, postrzega zasoby cyfrowe w negatywnym świetle.

Bossa

„Marketing Web3 musi naprawdę przewodzić. Musimy odejść od czystego marketingu hype i przejść do bardziej autentycznego, skoncentrowanego na społeczności i ludziach miejsca”.

 — Dodała Chin.

Powiedziała także, że ​​sport pozostanie kluczową częścią głównego planu marketingowego Algorand, skupi się również na podkreślaniu DeFi i projektów społecznych. W ramach swojej roli zatrudniła już szefa ds. wydajności i chce zatrudnić szefa ds. komunikacji oraz dyrektora kreatywnego.

Autor poleca również:



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>









  • Powiązane zagadnienia:
Poprzedni artykułGrupa Azoty w konsolidacji nad ważnym wsparciem
Następny artykułPKO BP w korekcie po mocnym rozpoczęciu nowego roku
Krzysztof Sobótka - KryptoKoks
Absolwent Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, ze specjalizacją „Psychologia Przedsiębiorczości i Zarządzania”. Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych uczelni SGH na kierunku „Blockchain – Biznes, Prawo, Technologia”. Od wiosny 2021r. mocno związany z rynkiem kryptowalut, któremu poświęca większą część dnia. Od września 2021r. członek zarządu KryptoEkipy, zrzeszającej największą społeczność kryptowalutową w Polsce, od niedawna także członek Stowarzyszenia Ekspertów Blockchain (SXB). Prelegent m.in. Cryptoverse czyli jednego z największych eventów kryptowalutowych w Polsce. W świecie krypto wspiera projekty przy budowaniu społeczności i community managemencie, kojarzony także z twittera gdzie jako „Kryptokoks_” dzieli się swoją wiedzą, uwagami i przemyśleniami. Aktualnie jego uwaga jest skierowana na takie trendy powiązane z blockchainem jak Web3 i Metaverse. Prywatnie ojciec wspaniałej 2-letniej córeczki i fan sportów siłowych.