lppKurs akcji odzieżowego giganta na krajowym rynku, spółki LPP S.A, spadał podczas wczorajszej sesji o około 0,99%. Akcje taniały o 80 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego minimum przy 7895 zł. Jest to słaby wynik na tle spadającego wczoraj o 0,01% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach i ostatecznie zamknęła się na poziomie 7970 zł. Była to sesja bez większego znaczenia dla układu technicznego. W sumie od początku października spółka traci około 10%, co nie jest dużą wielkością na tle wcześniejszej zwyżki.


Akcje LPP w konsolidacji, czekamy na wybicie

Notowania spółki po zaliczeniu przeceny z początku miesiąca, znowu zaczęły rosnąć pod koniec ubiegłego tygodnia. Od połowy października mamy więc do czynienia z okresem konsolidacji, z którego wybicie powinno wskazać nam dalszy kierunek ruchu ceny. Negatywnie wygląda natomiast dynamika odbicia i niskie obroty podczas niemal wszystkich sesji w październiku. Spoglądając na wykres dzienny widać, że niewielki zakres konsolidacji, prawdopodobnie dość szybko zostanie opuszczony. Wyjście górą dałoby bardzo pozytywny i dawno nie widziany sygnał, polegający na powtórnym ataku na ostatni szczyt. Za to wybicie dołem rozpocznie typowy proces cofania ceny, jaki miał już tu miejsce wielokrotnie od początku 2018 roku.

TMS
lpp 25.10.2019
Akcje LPP 25.10.2019

LPP wdraża elektroniczne metki w polskich salonach

Podczas czwartkowej sesji spółka poinformowała o zakończeniu procesu wdrażania elektronicznych metek tzw. RFID (Radio-Frequency Identification) w sklepach Reserved w Polsce. Zdaniem spółki wdrożenie systemu, którego roczny koszt wynosi około 60 mln zł, przyniosło wymierne korzyści. Spółka jest w stanie w 100% kontrolować swoje produkty, co przekłada się na poprawę dostępności towaru dla klientów o około 15%. Proces inwentaryzacji towaru skrócił się około 100-krotnie, a czas rejestracji towaru przy kasie zmniejszył się o około 70%. Czas przyjmowania dostaw skrócił się o 60%. Wdrożenie systemu we wszystkich salonach potrwa do pół roku. Warto dodać, że technologie tą LPP wykorzystuje nie tylko w salonach lecz w całym łańcuchu dostaw.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here