Naga Markets



Akcje Incuvo szybują do góry o prawie 70% - Rozmowa z prezesem Andrzejem WychowańcemWarszawski parkiet nie zwalnia tempa, dzięki czemu na NewConnect zadebiutował nowy gracz – Incuvo. Katowicka firma skupia się obecnie na produkcji gier w wirtualnej rzeczywistości (gogle VR), natomiast w przeszłości zdobywała swoje doświadczenie w segmencie mobilnym. Aktualnie spółka kładzie główny nacisk na swój nowy, sztandarowy projekt, grę Green Hell. Sam debiut pozwoli z kolei na dalszą ekspansję w segmencie VR, który cechuje się jeszcze wyższą dynamiką wzrostów niż sama branża gamingowa – uważa Andrzej Wychowaniec, prezes spółki Incuvo, w rozmowie na antenie Comparic24.

  • Kurs Incuvo wzrósł na debiucie o 66,7%.
  • Obecnie spółka skupiona jest na produkcji gry Green Hell.
  • Segment VR wydaje się być obecnie jednym z najszybciej rozwijających segmentów gamingu.

Te artykuły również Cię zainteresują




Debiut na NewConnect kolejnym etapem rozwoju Incuvo

Spółka istnieje od 10 lat i działa na rynku, które bardzo dynamicznie się rozwija (można wręcz mówić o pewnej elitarności) dlatego więc debiut na NewConnect jest dla niej kolejnym etapem działalności, a nie początkiem. Giełdowy debiut pozwala na bycie bardziej transparentnym w oczach akcjonariuszy czy też wzmacnia zaufania wobec partnerów zagranicznych. Daje też możliwość do pozyskania w przyszłości dodatkowego kapitału na projekty realizowane przez firmę.

Zostaliśmy bezproblemowo prowadzeni przez ten proces przez INC, które bardzo profesjonalnie na wszystkich etapach nam pomagało i tak naprawdę nie napotkaliśmy żadnych problemów. Oczywiście byliśmy do tego procesu przygotowani od strony księgowej i prawnej. Byliśmy przygotowani, żeby być partnerem dla INC ale jestem pod wrażeniem tego jak sprawnie proces ten został przeprowadzony – w taki sposób skomentował sam przebieg debiutu Andrzej Wychowaniec, prezes spółki.

W strategii działania firmy znajduje się portowanie gier typowo na zlecenie czy też podziale zysków ze sprzedaży, dlatego też planuje się dalsze współprace (jak te z Bloober Team oraz Crepyjar) w celu zwiększa portfolio produkcji. Należy jednak zaznaczyć, że docelowo spółka planuje wypuszczanie samodzielnym tytułów. Jeżeli chodzi o rok 2020 to twarde dane (takie jak zebrany kapitał czy też sprzedaż) wskazują, że branża rozwija się bardzo dynamicznie a segment VR w wielu płaszczyznach cechuje się dynamiką wyższą.

To może Cię zainteresować: Odwrotne przejęcie metodą na debiut – Rozmowa z Mateuszem Wcześniakiem i Maciejem Nowakiem z Movie Games

Nowe produkcje i wyniki sprzedażowe

Zgodnie z prospektem emisyjnym środki w kwocie 2,1 mln zostały przeznaczone na produkcje Green Hell VR, która znajduje się na etapie zaawansowanym. Najnowszy tytuł dostępny ma być zarówno na PC, jak i gogle okulus Quest. W oczach prezesa spółki, Andrzeja Wychowańca, obecne postępy są wysoce zadowalające. Z kolei kwota 700 tys. zł przeznaczona zostanie na dalszą rozbudowę zespołu.

Jeżeli chodzi o gry VR to nasze dwie produkcje, które zostały już wydane czyli Layers of Fear i Blair Witch to są gry w których my pełniliśmy role producenta (a nie wydawcy) także ciężko jest mi mówić o wynikach sprzedażowych tych tytułów natomiast mamy informacje od wydawcy, że nakłady na grę Blair Witch (w wersji questowej) zwróciły się w ciągu 12 godzin od premiery. Natomiast aktualnie liczymy na duża sprzedaż kolejnej produkcji gdzie będziemy również wydawcą. – stwierdził prezes Incuvo.

Obecnie możliwości spółki pozwalają na realizacje dwóch projektowych jednocześnie, z czego aktualnie główny nacisk kładziony jest na wspomnianą już produkcje Green Hell i stan ten potrwa co najmniej do końca 2021 roku. Zgodnie ze słowami prezesa Incuvo, spółka znajduje się zaawansowanym etapie rozmów dot. kolejnych produkcji jednak na chwilę obecną informacje te objęte są tajemnicą.

Zobacz również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here