Naga Markets



Akcje Facebooka mocno w górę po prezentacji świetnych wyników finansowychAkcje Facebooka podrożały o ponad 6% w handlu posesyjnym, po tym jak spółka Marka Zuckerberga zaprezentowała fantastyczne wyniki finansowe za I kw. 2021 r. przebijając z nawiązką oczekiwania analityków. Szczególnie imponująco wygląda wzrost przychodów ze sprzedaży o niemal połowę!

  • Świetnie wyglądają zysk netto oraz przychody Facebooka w I kw. 2021 r.
  • Spółka studzi oczekiwania na kolejny kwartał spodziewając się spowolnienia wzrostu zysków
  • Facebook jest także zaniepokojony ograniczaniem personalizacji reklam na iPhone’ach

Facebook zaskoczył fantastycznymi wynikami

Facebook zaskoczył analityków i inwestorów swoimi wynikami finansowymi w I kw. 2021 r., a kurs akcji spółki w handlu posesyjnym po środowej sesji wzrósł aż p 6,15% do 326 dol.

Te artykuły również Cię zainteresują




Przychody ze sprzedaży wzrosły o 48%, przebijając oczekiwania analityków, na fali znacznego wzrostu popytu ze strony reklamodawców chcących wykorzystać zwyżkowy trend przebywania w sieci przez społeczeństwo.

Zobacz również:Bitcoin (BTC) “świeci” znakami technicznymi z hossy sprzed 4 lat, uważa Raoul Pal
Notowania Facebook Inc. Źródło: tradingview.com

Przychód wyniósł łącznie 26,2 mld dol., podczas gdy analitycy oczekiwali zaledwie 23,7 mld dol. Wzrosła także miesięczna liczba aktywnych użytkowników: o 10% do 2,85 mld, również przebijając prognozy rynkowych ekspertów zakładających zaledwie 2,83 mld dol.

fpmarkets

Zysk netto w I kw. 2021 r. wzrósł do 9,5 mld dol., to 3,30 na akcję, podczas gdy analitycy sądzili, że wyniesie tylko 2,34 dol.

Facebook już wcześniej informował o wzroście aktywności w swoich platformach – trendach, które szczególnie nabrały tempa z uwagi na pandemię i konieczność zdalnej pracy, ale także chęć utrzymywania kontaktów z bliskimi, gdy w wielu miejscach obowiązują restrykcje przemieszczania się.

Zobacz również:Bitcoin (BTC) “świeci” znakami technicznymi z hossy sprzed 4 lat, uważa Raoul Pal

To chcą wykorzystać reklamodawcy. Wskutek tego liczba reklam na Facebook wzrosła o 12% względem analogicznego okresu rok wcześniej, a cena za reklamę aż o 30%.

Tendencja wzrostowa została dostrzeżona nie tylko na Facebooku, ale także m.in. WhatsApp czy Instagramie, których właścicielem jest właśnie spółka Zuckerberga.

Jak do tej pory, Facebook nie zanotował przestoju tego eksplozywnego trendu, mimo, że w wielu miejscach świat wraca już do normalności, a ludzie wrócili do aktywności także na płaszczyźnie offline. Niemniej, przedstawiciele spółki ostrzegają, że tak spektakularnego wzrostu nie zobaczymy już raczej w dalszej części roku.

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: cena złotówki | dolar notowania | bitcoin giełda wykres | złoty kurs | kurs eur |



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here