Naga Markets



Nie ma prawdopodobnie osoby – zwłaszcza wśród kibiców – która nie widziała przedwczorajszej sytuacji podczas konferencji ze sławnym Cristiano Ronaldo. Ten przed rozpoczęciem dyskusji zdjął ze stołu napój Coca-Coli zastępując go wodą – pokazując w ten sposób pogardę dla słodzonych napojów w sporcie. Zaraz po tym akcje giganta spożywczego spadły a sytuacja z Cristiano Ronaldo stała się wiralem. Spółka wydała krótkie oświadczenie.

  • Po sytuacji związanej z konferencją z udziałem Cristiano Ronaldo – akcje Coca Coli spadają
  • Rynek zareagował jednak przesadnie sądząc po wypowiedziach zarządu
  • W tym momencie nota wydana przez spółkę podtrzymuje plany sprzedażowe
  • Według danych globalna sprzedaż jednostkowa w marcu wróciła do poziomu z 2019 roku
  • Więcej podobnych i ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej Comparic.pl

Rynek dyskontuje informacje związane z piłkarzem. Plany sprzedażowe jednak w grze

Jeśli w tym tygodniu coś miało stać się przebojem to zdecydowanie sytuacja związana z Cristiano Ronaldo, który podczas konferencji zdejmuje ze stołu napój giganta ze Stanów Zjednoczonych zastępując go wodą i krzycząc “Agua!”. Miało to na celu zachęcenie do spożywania zdrowych napojów w sporcie – i nie tylko. Zdarzenie bardzo szybkom obiegło Internet stając się wiralem – ikonicznym wideo w stylu popularnego środowiska “meme”.



Choć wydawać by się to mogło nieistotne – akcje giganta spożywczego spadły – choć niecały procent – po tym zdarzeniu. Jak donoszą brytyjskie media – spółka szybko wydała wobec tego komunikat pisząc, że piłkarz ma prawo do swojej decyzji odnośnie tego, co pije, jednak nie powinno mieć to żadnego wpływu na realną wycenę wartości spółki.

wykres Kurs Coca Cola Comp. H4 17.06.2021
Kurs Coca Cola Comp. H4 17.06.2021

Co ciekawe również od środy rano, strona z notowaniami Coli była numerem jeden wśród najczęściej odwiedzanych na stronie Yahoo Finance (pokonując gorące akcje meme, takie jak AMC i GameStop).

W oświadczeniu spółki czytamy również, że globalna sprzedaż jednostkowa w marcu wróciła do poziomu z 2019 roku, co było spowodowane tym, że ludzie nadal spożywają więcej żywności w domu w czasie pandemii. Coke podkreślił siłę w swojej marce Coke, napojach gazowanych i sokach oraz produktach odżywczych. Coca-Cola podtrzymała swoją prognozę całorocznej sprzedaży, która ma przynieść jednocyfrowy wzrost w ujęciu rocznym. Wzrost zysków nadal szacowany jest na poziomie jedno- lub dwucyfrowym.

Autor poleca również:



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here