Naga Markets



Wystarczy średnio 55 kliknięć, aby otworzyć rachunek w domu maklerskim przez internetNa przełomie września i października zostało przeprowadzone badanie, w którym sprawdzono jak banki, biura i domy maklerskie są przygotowane na przyjęcie nowej fali klientów. Ostatnie dane dotyczące liczby aktywnych rachunków w biurach maklerskich pokazuje dynamiczny wzrost, zapoczątkowany w marcu bieżącego roku, kiedy na giełdach mieliśmy do czynienia z dołkiem koronawirusowej bessy. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Edisonda, część Grant Thornton – jednej z wiodących organizacji audytorsko-doradczych na świecie.

  • Przeprowadzono badanie, mające na celu sprawdzenie, jak domy maklerskie przygotowały się do napływu nowej fali klientów.
  • 55 – to średnia liczba kliknięć, potrzebnych do założenia konta maklerskiego.
  • Najmniejszy „próg wejścia” do świata inwestycyjnego oferują TMS Brokers, DM Trigon i DM BOŚ (poniżej 40 kliknięć).

Zobacz również: Letus z umową w zakresie montażu paneli fotowoltaicznych. Kurs akcji wystrzelił!

Te artykuły również Cię zainteresują

Idea badania “W ile kliknięć

Ostatnie dane pokazują, iż wiele osób postanowiło spróbować swoich sił w inwestowaniu na giełdzie. Jednym z powodów takiego stanu rzeczy była nieopłacalność trzymania środków na kontach oszczędnościowych. Również lockdown i konieczność przebywania w domach skłoniła ludzi do poszukiwania alternatywnych źródeł do pomnażania oszczędności. Kolejnym czynnikiem była ogromna przecena większości walorów na giełdzie, mająca miejsce na przełomie lutego i marca bieżącego roku, wywołana koronawirusową paniką.

Największe zainteresowanie inwestycjami na giełdzie obserwuje się w ostatnim czasie wśród młodszego pokolenia “milenialsów”. To oni w głównej mierze oczekują narzędzi maklerskich dostępnych online które przy okazji są dostępne na urządzeniach mobilnych.

Celem badania było sprawdzenie, jak banki, biura i domy maklerskie są przygotowane na przyjęcie tej nowej fali klientów. Dane pokazują, że obecnie coraz rzadziej pierwszym wyborem przy analizie miejsca do założenia rachunku maklerskiego jest usługa banku w którym mamy już konto. Ze względu na wybrane czynniki, jak choćby wysokość prowizji przy dokonywanych transakcjach, wielu klientów szuka alternatywnych opcji u konkurencji.

Zobacz również: Skala działalności Mercator Medical może wzrosnąć kilkukrotnie: Czat z W. Żyznowskim

Podsumowanie wyników

Badanie zostało przeprowadzone na przełomie września i października 2020 roku. Test obejmował proces otwierania konta maklerskiego w bankach, a także domach i biurach maklerskich, ale tylko takich, w których jest to możliwe w pełni online.

Firma badawcza sprawdziła, ile kliknięć prowadzi do celu, którym było przejście całego formularza otwierania konta online.

Wyniki badania. Źródło: raport firmy Edisona

Wyniki badania są jednoznaczne: najmniejszy „próg wejścia” do świata inwestycyjnego oferują TMS Brokers, DM Trigon i DM BOŚ (poniżej 40 kliknięć). Podmioty te liderują jednocześnie swoim „środowiskom inwestycyjnym” (kolejno platforma brokerska, prywatny dom maklerski i bank).

Sposobem liderów na skrócenie ścieżki zakładania konta było stosowanie możliwości sczytania części danych z wgranego do formularza zdjęcia dokumentu klienta (w przypadku TMS Brokers) a także przesunięcie etapu wypełnienia ankiety profilującej poza zasadniczy wniosek (DM Trigon).

Nieco słabiej (40-55 kliknięć) poradził sobie polski DM X-Trade Brokers, a także zagraniczni
brokerzy (Degiro i CMC Markets). Należy tutaj wspomnieć, że platformy te oferują podobny rodzaj doświadczenia przy zakładaniu konta, mowa tutaj o wstępnej weryfikacji przez e-mail, przez dostęp do konta demo do uzupełnienia i potwierdzenia danych konta rzeczywistego).

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here